A Neway GROUP úgy dönt bevezeti a CRM rendszert annak érdekében, hogy ezzel csökkentse az értékesítési költségeit és fokozza a működési hatékonyságát, ezen kívül szabályozottak legyenek a kiadott ajánlatai is.
A rövidebb és költséghatékonyabb értékesítési ciklusok érdekében használják, ezzel hozzájárulva a bevételek növekedéséhez, új piacok meghódításához, javítva az ügyfelek megítélését és igényeinek kielégíthetőségét, javítja a jövedelmezőséget és a lojalitást.
A CRM egy kereskedelmi stratégia
az értékes ügyfelek és kapcsolataik
kiválasztására és kezelésére.
A CRM megköveteli az „istenített ügyfél” érdekében vállalati kultúrájától a hatékony marketinget, értékesítési és szolgáltatási folyamatai támogatását.
A NEWAY GROUP 2012. március 1-jén kezdte meg a program fejlesztését.
Az összes leányvállalat értékesítése, karbantartása és könyvelése részt vett a rendszer megvitatásában, melynek főbb témái: ügyfélszolgálat, projektmenedzsment, árajánlat, árajánlat ellenőrzés, szerződéskezelés és az üzletemberek menedzsmentje.
A tanácsadók nagyon sok javaslatot fogalmaztak meg a saját igényeink alapján a CRM bevezetése során.
A teljes bevezetési folyamat öt hónapig tartott, a tervezéstől a tesztek futtatásán keresztül a funkciók megvalósításáig.